نمایندگی سامانه پیامکی

اگر به دنبال یک کسب و کار مستقل و اینترنتی هستید تا به عنوان یک شغل زودبازده و پرسود روی آن حساب باز کنید و کلاس کاری خودش رو داشته باشه و یا یک تایم کاری جهت تامین هزینه‌های تحصیل و زندگی خود خالی دارید پیشنهاد ما به شما پنل نمایندگی سامانه پیامکی است.

سامانه پیامک آریا اس ام اس در راستای گسترش نمایندگان فروش خود و ایجاد یک شغل مناسب بر بستر اینترنت اقدام به واگذاری نمایندگی فروش پنل‌های اس ام اس خود به صورت کاملاً اختصاصی کرده است .

شما با اخذ پنل نمایندگی سامانه پیام کوتاه می‌توانید نسبت به فروش و راه اندازی سریع و آسان سامانه پیامکی جهت ادارات، شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نمایید. در این کسب و کار شما الزاماً نیاز به جا و مکان مشخصی جهت ارائه خدمات خود ندارید بلکه با اختصاص وقت‌های آزاد خود جهت بازاریابی و معرفی سامانه پیامکی خود اقدام به فروش پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه می‌نمایید.

ما تمام ملزومات کسب و کار شما را فراهم کرده ایم.
در سامانه پیامک آریا اس ام اس پنل ما تمام آنچه مورد نیاز شما جهت بازاریابی و فروش سامانه پیامکی است را پیش‌بینی ، ایجاد و در پنل نمایندگی پیامکی شما قرار داده‌ایم تا با خیال راحت بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید. این امکانات شامل لیست تلفن تمام استا‌ن‌ها، شهرها و بخشهای کشور به صورت لیست‌های جداگانه به تفکیک اعتباری و دائمی، همراه اول حتی امکان طبقه بندی به تفکیک جنسیت و سن مخاطبان! ارسال به ایرانسل بر مبنای کدپستی و شماره تلفن مشاغل و اصناف مختلف کل کشور.

همه کارها توسط ما انجام شده و موارد رو ما پشتیبانی میکنیم تا خیال شما راحت باشد.

تا این حد مستقل!
در پنل نمایندگی هیچ اسمی از شرکت ما برده نشده است و شما می‌توانید با دامنه دلخواه خودتان را به مشتریانتان معرفی کرده، طرح دلخواه خود را جهت ورود کاربران طرای و در سامانه قرار دهید، پنل پیام کوتاه با تعرفه و امکانات دلخواه ایجاد و طبق سیاست کاری خودتان به فروش برسانید.
حساب دلخواه خود را در سیستم وارد نموده و درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب خودتان را به راحتی هرچه تمامتر به سیستم اضافه کرده تا تمام خریدهای کاربرانتان به سرعت و با امنیت بالا به حساب شخصی خودتان واریز گردند.

به مشتریان خود در سراسر کشور خدمات دهید.
نکته مثبت و متفاوت کسب و کارهای اینترنتی با تجارت‌های معمول، گستره دامنه فروش آن است که می‌تواند کل کشور را به آسانی پوشش دهد و مشتریان شما از هر استان ، شهر و روستایی باشند.

در تعطیلات و مسافرت باشید و کسب درآمد داشته باشید
پس از فروش پنل به کاربرانتان باتوجه به نوع پنل تعریفی شما به ازای ارسال کاربران‌تان درآمد داشته باشید حتی زمانی که در محل کار خود حضور ندارید و در مسافرت و تعطیلات هستید درآمد شما به حساب شخصی شما واریز می‌گردد.

حتی زمانی که در خواب هم هستید امکان دارد از طریق تبلیغات شما کسی خرید کرده باشه و سود پیامک یا خود پنل به حساب شما واریز شده باشد.