امروزه در سازمان ها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است.

این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آن ها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید.

روابط‏ عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژی های روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیری های اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد .

یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است .

>>تکنیک های  پیشنهادی به کار گیری رسانه پیام کوتاه :

۱- انتشار اخبار سازمان

بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ۸ صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.

۲- دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
۳- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
۴- افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد

نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟    ۱- خیلی خوب     ۲- خوب     ۳- متوسط     ۴- ضعیف

۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
۶- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
۷- ارسال پیام های تربیتی به خانواده های کارکنان

لینک های ویژه

خرید پنل اس ام اس , سامانه پیامکی , نمایندگی پنل اس ام اس , هاست ارزان , نمایندگی سامانه پیامکی , نمایندگی سامانه پیام کوتاه , ماژول اس ام اس وردپرس , ماژول اس ام اس جوملا , ماژول اس ام اس whmcs , ماژول اس ام اس mpc , ماژول اس ام اس ویرچو مارکت , ماژول اس ام اس  ویرچوال فریر , ماژول اس ام اس توماتو کارت