در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دار د . مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است ، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود .

در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد .

پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است .

»»» تکنیک های پیشنهادی مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر :

۱- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود .

۲- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید .

مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد ( نمونه هایپر استار)

۳- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند .

فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریانی که این پیامک را هنگام خرید به فروشنده نشان دهند

۴- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید .

سال نو مبارک         (نیازی نیست دنبال متنی بگردید یک هفته مانده به مناسبت ها سیستم پیام های مناسبی پیشنهادی به شما میدهد برای راحتی کار شما و صرفه جویی در هزینه ها)

۵- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید .

فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی

۶-خلاقیت در دست شماست

لینک های ویژه

خرید پنل اس ام اس , سامانه پیامکی , نمایندگی پنل اس ام اس , هاست ارزان , نمایندگی سامانه پیامکی , نمایندگی سامانه پیام کوتاه , ماژول اس ام اس وردپرس , ماژول اس ام اس جوملا , ماژول اس ام اس whmcs , ماژول اس ام اس mpc , ماژول اس ام اس ویرچو مارکت , ماژول اس ام اس  ویرچوال فریر , ماژول اس ام اس توماتو کارت