ارسال از روی نقشه

ارسال پیامک به صورت هدفمند به جزوی جدانشدنی از سامانه های پیام کوتاه تبدیل شده است. ارسال های منطقه ای که بر اساس کد پستی و یا محدوده و یا خیابان انجام می شود نوع کاملتر و پیشرفته ای از دسته بندی شماره های مناطق مختلف می باشد.

شاید برای ارسال به یک محدوده خاص، ندانستن کدپستی آن منطقه برای شما مشکل ساز گردد. اما با استفاده از نقشه می توانید به سادگی منطقه مورد نظر خود را انتخاب نمایید، بدون آنکه نیازی به دانستن کدپستی آن منطقه داشته باشید.

ایده پردازان الکترونیک، با توجه به نیازهای کاربران و سوق پیدا نمودن آنها به استفاده از Google Map ، از امکانی که این غول دنیای IT برای کاربران فراهم نموده است، استفاده کرده و بانک اطلاعاتی شهرهای مختلف ایران را بر روی نقشه گوگل پیاده سازی کرده است.

نحوه عملکرد برای تمامی کاربران و استفاده کنندگان کاملا قابل درک و روشن است. تنها کافی است از روی نقشه به منطقه ای که مورد نظرتان است، رفته و آن را انتخاب نمایید. تعداد شماره های موجود در منطقه ای که شما انتخاب نموده اید به شما نمایش داده می شود. می توانید آن را به صورت یکجا ارسال کنید و یا به صورت تصادفی به تعدادی از شماره های محدوده پیامک ارسال کنید.

توجه داشته باشید که شماره های موجود در مناطق مختلف بر اساس کدپستی درج شده بر روی قبض هر یک از موبایلها می باشد و ملاک ارسال حضور شخص و موبایل در آن لحظه و در آن منطقه نمی باشد. پس اگر ارسالی انجام دادید و به مخاطبان حاضر در آن منطقه نرسید، جای تعجب ندارد.

علاوه بر آن، شماره های موجود بر اساس آخرین خروجی های دریافت شده از بانک اطلاعاتی شماره هاست و تا زمانی که این بانک آپدیت نگردد، نمی توان وضعیت شماره ها را به روزرسانی نمود.