ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

مزایای ارسال رایگان پیامک از طریق سایت مذکور

سایت معرفی شده مزایای بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهید و شما نیز به راحتی می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید. در زیر به معرفی اجمالی مزایای این سایت می‌پردازیم:

ارسال اس ام اس رایگان با شماره خط شخصی

اگر تا به حال از طریق اینترنت اقدام به ارسال پیام کوتاه کرده باشید ، حتما متوجه شده‌اید که اس ام اس های ارسالی شما از طرف شماره ای مثل ۳۰۰۰۷۹۸۵ و یا گزینه های مشابه ارسال میشود. این شماره از طرف شرکتی است که شما از خدمات پیام کوتاه آنها استفاده می کنید و همیشه SMSهای شما از طرف آن شرکت ارسال می شود .

اما سایتی که اکنون قصد معرفی آن را داریم به شیوه ای باورنکردنی ، اس ام اس را از طرف گوشی شما ارسال می کند! دقیقا مثل اینکه شما با گوشی خودتان اقدام به ارسال SMS کرده باشید. در نتیجه مخاطب شماره شما را به عنوان ارسال‌کننده پیامک خواهد دید، نه یک شماره مثل ۳۰۰۰۰ یا …

مزیت دیگر سایت مذکور این است که اگر مخاطب به پیام شما پاسخ بدهد، جواب او به گوشی خود شما فرستاده شده و مستقیم به دستتان می‌رسد. در صورتی که در سایر سیستم‌های مشابه به دلیل استفاده از شماره‌های یک شرکت ارسال اس ام اس، پاسخ مشتری مستقیم به دست شما نخواهد رسید!

ارسال اس ام اس های رایگان و بدون تبلیغات

مزیت دوم و بسیارعالی این سایت ، ارسال sms هایی بدون تبلیغات است که مطمئنا میتواند قابل توجه باشد . شما سایتی را سراغ دارید که بدون هیچ تبلیغاتی پیامک رایگان برایتان ارسال نماید ؟ جواب قطعا خیر است. اما این سایت پیام های شما را بدون هیچگونه تبلیغاتی ارسال می کند !

ارسال اس ام اس به سراسر جهان

مزیت دیگر این سایت امکان ارسال اس ام اس به تمامی کشورهای جهان است. جالب است که اکثر سامانه‌های ارسال پیامک ایرانی قابلیت مذکور را در اختیار شما قرار نمی‌دهند.

اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده با Delivery Report

یکی دیگر از امکانات جالبی که این سایت به شما ارائه می دهد، امکان اطلاع یافتن از وضعیت پیامک‌ (Delivery Report) می باشد . توجه داشته باشید که پیامی که در سایر سایت‌ها مبنی بر ارسال موفقیت آمیز پیامک بعد از فرستادن آن به نمایش در می آید، به معنای Delivery Report نیست. این پیغام شما را تنها از ارسال موفقیت آمیز پیام به سرور سایت مطلع می کند و گزارش رسیدن پیام به مقصد نیست.

به دلیل همین موضوع است که گاهی شما در سایتی اقدام به ارسال sms می‌نمائید و سایت نیز به شما پیغام می دهد که پیام شما ارسال شده است. در حالی که به دلیل بروز مشکلاتی، آن پیام هیچ وقت به دست دوست شما نمی رسد! (مشکلی که حتما به آن برخورد کرده اید). بنابراین اگر پیام شما با موفقیت ارسال شود ولی مشترک مورد نظر در دسترس نبوده و یا گوشی وی خاموش باشد، تنها هنگامی که فرد اس ام اس را مشاهده کند به شما اطلاعیه‌ای مبنی بر رسیدن پیام خواهد رسید.

امکان اضافه کردن دفترچه تلفن

با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کنید تا هنگام ارسال SMS برای آنها نیازی به حفظ بودن شماره موبایل و وارد کردن شماره‌های آنها نداشته باشید . البته این بخش در اکثر سایتهای ایرانی و خارحی ارائه دهنده SMS نیز وجود دارد .

امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که چه تعداد پیام کوتاه می توان به وسیلۀ این سایت ارسال کرد . شما پس از ثبت نام قادر به ارسال تعداد محدودی پیام کوتاه می باشید، اما جای نگرانی نیست! شما می توانید با ارسال دعوت نامه برای دوستان خود اعتبار کسب کنید.

همچنین قادر خواهید بود در هر لحظه لیست کسانی که دعوت نامه شما را دریافت کرده و در سایت ثبت نام کرده اند را به همراه اعتبار جایزه خود بابت معرفی دوستانتان به این سرویس مشاهده کنید .

امکان ارسال پیام کوتاه در زمان و تاریخ مشخص

یکی دیگر از مزیتهای جالب سایت مذکور این است که شما می تونید یک پیام را هم اکنون تنظیم کنید تا در زمان و تاریخی مشخص به دست دوستان شما برسد!

مثلا فرض کنید می خواهید به مناسبت جشن تولد دوست خود، یک پیام کوتاه برای وی ارسال کنید تا دقیقاً در زمان جشن تولد خود مشاهده کند. .مطمئنا وقتی در کنار دوستتان نشسته‌اید و موبایلی نیر در دستتان نیست، وقتی دوستتان این SMS را دریافت می کند ، متعجب و غافلگیر خواهد شد. همچنین می توانید پیامی را در نیمۀ شب برای دوستان خود ارسال کنید تا آنها را از خواب بیدار نمائید! در حالی که همان موقع خود شما در خواب هستید !

امکان ارسال پیام گروهی

یکی دیگر از قابلیتهای جالب این سایت امکان ارسال یک پیام برای تعداد زیادی از افراد است، مطمئنا این بخش هنگام ارسال پیامهای تبریک (مثل سال نو) و یا ارسال پیام های کوتاه تبلیغاتی به کار شما خواهد آمد.

مدیریت پیامهای ارسال شده

در بخش دیگری که در سایت مذکور قرار دارد، قادر خواهید بود آرشیو کامل پیام های ارسال شده را مشاهده کنید . همچنین وضعیت Delivery Report پیام های کوتاه که قبلا در مورد آن توضیح دادیم نیز در همین بخش قابل مشاهده است .
چگونگی ثبت‌نام و ارسال پیامک

جهت ثبت نام در این سایت کافی است مراحل زیر را طی کنید:

۱- ابتدا به لینک زیر مراجعه فرمائید.

http://www.sms.bi

۲- حال با صفحه ای مشابه صفحه زیر مواجه خواهید شد. جهت مشاهده سایت به زبان انگلیسی می بایست بروی دکمه ای که به منظور تغییر زبان سایت به این زبان وجود دارد کلیک کنید.

۳- با اینکار زبان سایت انگلیسی خواهد شد. جهت ثبت نام لازم است بر روی لینک ثبت نام که با عنوان Sign Up مشخص شده است، کلیک کنید .

۴- در صفحه حاضر لازم است به تکمیل فرم ثبت‌نام بپردازید. در زیر به شرح هر قسمت می‌پردازیم:

– در قسمت اول نام و نام خانوادگی خود را تایپ نمائید. دقت کنید که این نام می تواند جعلی یا نام مستعار خودتان باشد اما حتما باید شامل دو قسمت باشد.

– در قسمت دوم می بایست یک ایمیل معتبر وارد نمائید. توجه داشته باشید که این سایت یک کد فعال سازی به ایمیلی درج شده خواهد فرستاد که برای ادامه ثبت نام به آن نیاز دارید. پس حتما یک ایمیل معتبر وارد کنید .

– در قسمت سوم می بایست یک کلمه عبور برای خود انتخاب و در کادر بعدی نیز همان رمز عبور را تکرار کنید .

– در قسمت چهارم کشور ایران را انتخاب کنید .

– در قسمت پنجم می بایست شماره موبایل خود را بدون ۰ اول آن درج کنید ، به طور مثال اگر پیش‌شماره موبایل شما ۰۹۱۲ باشد می بایست در کادر فوق ۹۱۲ را تایپ کنید. دقت داشته باشید این سایت تنها از مشترکین اپراتور اول پشتیبانی می‌کند، لذا چنانچه از سیم‌کارت‌های اپراتورهای دیگر از قبیل ایرانسل یا تالیا استفاده می کنید، قادر به ثبت نام و استفاده از امکانات این سایت نمی باشید .

– در بخش ششم می بایست سن خود و جنسیت خود را انتخاب کنید .

– لازم نیست با کادر Possible comments کاری داشته باشید .

– در بخش هفتم می توانید مشخص کنید که وقتی اعتبار شما تنها ۱۰ پیامک باشد، یک ایمیل هشدار به صورت اتوماتیک برایتان ارسال شود که ضروری به نظر نمی رسد و بهتر است این گزینه را انتخاب نکنید.

– اما قسمت I unconditionally accept The terms of use by submitting this form را جهت پذیرفتن شرایط سایت حتما می بایست تیک بزنید.

– در نهایت بروی دکمه Submit کلیک کنید .

۵- حال با پیغامی مواجه خواهید شد که به شما اطلاع می دهد ، ثبت نام شما انجام شده است و جهت اتمام مراحل ثبت نام لازم است بروی لینکی که به ایمیل شما فرستاده شده است کلیک کنید .وارد اکانت ایمیل خود شده، ایمیل مربوطه را باز کرده و بروی لینک داخل آن کلیک کنید (در صورتی که با مراجعه به ایمیل خود این میل را در Inbox نیافتید، شاخه Bulk یا Spam ایمیل خود را نیز چک کنید).

۶- اکنون اکانت شما فعال شده است. پس از ورود به حساب کاربری خود، می بایست شماره موبایل خود را در کادری ، بار دیگر وارد کرده و آن را تایید کنید تا یک کد فعال سازی به موبایل شما ارسال گردد. سپس کد مذکور را در کادر مورد نظر تایپ کنید.

۷- حال برای انجام یک ارسال، در منوی بالای سایت در بخش Send روی SMS کلیک کنید .شمارۀ فرد مورد نظر خود را بعد از شمارۀ ۹۸ (کد ایران) وارد کنید، متن پیامک را بنویسید و دکمۀ Send را فشار دهید.