پنل اس ام اس اردبیل

شهر اردبیل، مرکز استان اردبیل در شمال باختری ایران و در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد. این شهر جزو سردترین شهرهای ایران است که جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد.

آریا پیامک یک سامانه پیام کوتاه جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک اطلاع رسانی و انبوه و تبلیغاتی در اختیار عزیزان قرار میدهد تا بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند

فقط کافیست یکی از اشتراک های  پنل اس ام اس آریا را خریداری نمایید تا بتوانید به تمام شهرهای استان اردبیل اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید.

درباره اردبیل

این شهر در قبل و پس از اسلام، مرکز آذربایجان بوده‌است.

شهرت و اهمیّت اردبیل تنها از آن جهت نیست که چند تن از پادشاهان ایران آن شهر را قرارگاه خود ساختند، بلکه از آن لحاظ است که سر حلقه فرقه صفویه، شیخ صفی‌الدین اردبیلی، از این‌جا برخاست و در همین‌جا به خاک سپرده شد.

با ظهور شیخ صفی‌الدّین و خاندان صفوی، اردبیل اعتبار ویژه‌ای یافت، به‌طوری‌که این شهر در زمان تیمور، دارالارشاد و در زمان سلاطین صفوی با عنوان دارالامان از جایگاه خاصّ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برخوردار گردید. حکومت صفوی بسیاری از هرج و مرج‌ها را که در ایران وجود داشت، برانداخت و یک حکومت دینی و مذهبی را پایه‌گذاری کرد که به گفته بسیاری از کارشناسان تاریخ، تشکیل دولت یکی از وقایع تاریخ ایران به‌شمار می‌آید.

واژهٔ اردبیل یک واژه ایرانی است که ریشه در اوستایی دارد که از واژه «آرتا» (به‌معنی مقدس که در فارسی میانه تبدیل به «ارد» شده‌است و در کلماتی نظیر اردشیر، اردوان، اردستان، اردکان آمده‌است) و «ویل» به معنی شهر تشکیل شده‌است. وسعت این شهرستان ۳۸۱۰ کیلومتر مربّع است و چهرهٔ عمومی شهرستان اردبیل متأثّر از ارتفاعات کوهستان‌های ساوالان (سبلان)، باغرو (تالش) و بزغوش است که این عوامل طبیعی سبب محصور شدن آن شده‌اند. اردبیل از مناطق با اهمیّت ایران به‌شمار می‌آید و دارای آثار و ابنیّه تاریخی و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی است.

این شهر همچنین مرکز شهرستان اردبیل است. اردبیل از شهرهای باستانی و تاریخی ایران است. این شهر در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان قرار گرفته و از سردترین شهرهای ایران محسوب می‌گردد که جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد. این شهر در ۲۱۹ کیلومتری تبریز و ۵۷۸ کیلومتری تهران واقع شده‌است.

به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶ تماس بگیرید.

ارسال بلک لیست

  • ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

بهترین تعرفه در سراسر ایران = کمتر از ۹ تومان

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول اردبیل

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول اردبیل

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل اردبیل

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل اردبیل

شرایط خرید پنل اس ام اس آریا پیامک چیست؟

تمامی افراد ایرانی که بالای ۱۸ سال دارند میتوانند پنل اس ام اس را خریداری نمایند

در صورت داشتن سوال ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶-۰۲۱۶۵۴۱۰۴۳۷ تماس بگیرید

حالا چرا آریا پیامک؟

برای آموش خرید سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.