پنل اس ام اس قم

شهر قم، یکی از قطب‌های فرهنگی ایران، مدفن فاطمه معصومه دختر موسی بن جعفر، پیشوای هفتم شیعه بوده و عمده شهرت این شهر در بین گردشگران به خاطر بارگاه این بانوی مقدس است. این شهر دومین شهر زیارتی بعد از مشهد در ایران است. همچنین قم دارای بزرگ‌ترین حوزه علمیه ایران و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ی ایران است.

آریا پیامک یک سامانه پیام کوتاه جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک اطلاع رسانی و انبوه و تبلیغاتی در اختیار عزیزان قرار میدهد تا بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند

فقط کافیست یکی از اشتراک های  پنل اس ام اس آریا را خریداری نمایید تا بتوانید به تمام شهرهای استان قم اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید.

درباره قم

قُمْ دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات (پارسی میانه: کُنب [۴]) از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۲۵ کیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد.[۵]

این شهر در شاهراه مواصلاتی و حمل و نقل ایران واقع شده و از یک سو رابط بین استان‌های صنعتی ایران با تهران و از سویی دیگر رابط استان‌ها و شهرهای جنوبی ایران با استان‌ها و شهرهای شمالی است. این اهمیت منحصر به حاضر نیست و در گذشته نیز قم به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه ابریشم دارای اهمیت ارتباطی بوده‌است.

طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران شهر قم تعداد ۱٬۲۹۲٬۲۸۳ نفر جمعیت دارد. با این جمعیت قم در رتبهٔ هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌گیرد. رشد جمعیت قم ۱٬۳ درصد است که جزء بالاترین نرخ رشد جمعیت در ایران است. بیش‌تر ساکنان شهر مسلمان و شیعهٔ دوازده امامی هستند و تعدادی از اقلیت‌های دینی زرتشتی و مسیحی در شهر ساکن هستند. استان قم از نظر وسعت پس از استان البرز کوچک‌ترین استان ایران است. استان قم تنها یک شهرستان دارد. شهرهای قم، جعفریه، پردیسان و سلفچگان مهم‌ترین شهرهای استان به‌شمار می‌روند. از معروف‌ترین روستاهای استان قم، می‌توان به وشنوه، خاوه، فردو و کرمجگان اشاره کرد

به شهر قم لقب‌های فراوانی نسبت داده می‌شود اما لقب رسمی و مورد استفاده در رسانه‌ها و همین‌طور شهرداری قم «پایتخت مذهبی ایران و قطب فرهنگی» است. از قم با عناوینی چون: حرم اهل بیت، شهر علم، شهر سوهان، شهر شیرینی، قنبید (کلم محلی که در قم کشت می‌شود)، آشیانهٔ آل محمد، مدینه المومنین، استراحتگاه مؤمنین، دارالموحدین و شهر کریمهٔ اهل بیت یاد می‌کنند.

قم به عنوان پایتخت فرش ابریشمی ایران و جهان، پایتخت کامپیوتری ایران، پایتخت اینترنتی جهان شیعه و پایتخت دوم ادبیات کودک و نوجوان ایران، قطب تولید موتورسیکلت در ایران، قطب تولید نرم‌افزارهای علوم اسلامی، یکی از سه قطب تولید کیف و کفش در ایران، دومین قطب انتشار کتاب پس از تهران و بزرگ‌ترین قطب انتشار کتاب‌های دینی در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود.

سید علی خامنه‌ای، رهبر ایران این شهر را «مادر نظام جمهوری اسلامی» نامیده‌است. حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران نیز قم را «بزرگ‌ترین مرکز نشر آثار و معارف اسلام و شیعه در جهان» خوانده‌است.

این شهر مدفن فاطمه معصومه دختر موسی بن جعفر، پیشوای هفتم شیعه و به‌طور سنتی محل اقامت بسیاری از روحانیون بلندپایهٔ شیعه بوده و بزرگ‌ترین حوزه علمیه ایران و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ی ایران در این شهر قرار دارد. دبیرخانهٔ مجلس خبرگان رهبری ایران نیز در این شهر واقع‌است. اهمیت زیارتی این شهر در درجهٔ نخست مربوط به مرقد فاطمه معصومه بوده و سپس به دلیل وجود مزارهای متعدد علویان و نوادگان امامان و همین‌طور مسجد جمکران است. این شهر پس از مشهد دومین شهر زیارتی ایران است. جداشدن عتبات عالیات از ایران و پیوستن آن به امپراتوری عثمانی از یک سو و دور بودن مشهد از نواحی مرکزی ایران باعث شده که قم از دوره صفویه به بعد پذیرای زائران بیشتری باشد.

قیام‌ها و شورش‌های پیاپی مردم قم باعث شده تا این شهر در طول تاریخ بارها توسط حاکمان و فرمانروایان ویران شده و از نو آباد شود.

به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶ تماس بگیرید.

ارسال بلک لیست

  • ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

بهترین تعرفه در سراسر ایران = کمتر از ۹ تومان

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول قم

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول قم

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل قم

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل قم

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی قم

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در قم

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست قم

ارسال سن و جنسیت در قم

نمایندگی پنل اس ام اس در قم

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در قم

پیامکی صوتی در قم

شرایط خرید پنل اس ام اس آریا پیامک چیست؟

تمامی افراد ایرانی که بالای ۱۸ سال دارند میتوانند پنل اس ام اس را خریداری نمایند

در صورت داشتن سوال ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶-۰۲۱۶۵۴۱۰۴۳۷ تماس بگیرید

حالا چرا آریا پیامک؟

برای آموش خرید سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.