پنل اس ام اس کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های کشور ایران است. در لری آن را استان کهگیلویه و بِیرَمَد گویند. مرکز آن شهر یاسوج است و با مساحتی حدود ۱۶هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع، سرزمینی نسبتاً مرتفع و کوهستانی دارای طبیعتی بکر و زیبا است.

جمعیت کهگیلویه و بویراحمد بر پایه سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۱۳٬۰۵۲ نفر بوده که ۵۰ درصد آن‌ها در شهرها سکونت دارند.

آریا پیامک یک سامانه پیام کوتاه جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک اطلاع رسانی و انبوه و تبلیغاتی در اختیار عزیزان قرار میدهد تا بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند

فقط کافیست یکی از اشتراک های  پنل اس ام اس آریا را خریداری نمایید تا بتوانید به تمام شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید.

درباره کهگیلویه و بویراحمد

استان کهگیلویه وبویراحمد را به دیار آریوبرزن می‌شناسند. حمداله مستوفی در تاریخ گزیده از ایل جاکی نام می‌برد و یکی از خاستگاه‌های دوره ساسانیان می‌باشد.

خاستگاه شاپور یکم واقع در شهر کهگلویه (دهدشت یا با نام کهن “بلاد شاپور “) کهنترین شهر این استان که متعلق به دوره ساسانیان می‌باشد و در حال حاضر خاندان بابکانی و برخی از خاندان ساسانی در این شهر سکونت دارند.

در قدیم چهار ایل بویراحمد، نویی، دشمن‌زیاری و چرام را اصطلاحاً «چهاربنیچه» می‌نامیدند. منطقه‌ای که اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد نام دارد دارای پیشینه کهن تاریخی است. هر چند در گذشته‌ای نه چندان دور، جزء یکی از بلوکهای مملکت فارس بوده و از روستاهای توابع کازرون به‌شمار می‌رفته‌است که خود شامل دو قسمت می‌شد: قسمت شمال شرقی که آن را سردسیر و کوهستانی و پشت کوه می‌نامیدند و قسمت جنوبی و غربی که نره کوه و بهبهان نامیده می‌شد.

پژوهشگران بر این باورند که مهد حکومت بزرگ هخامنشیان و محل تولد پادشاهان بزرگ آن در منطقهٔ «انشان» بوده و هم اکنون نیز آثاری در رابطه با صحت این موضوع در کهگیلویه و بویراحمد کشف شده‌است.

استان در دوره‌های مختلف تاریخ‌شناسی ایران

تاریخ پیش از اسلام و پیش از ورود آریایی‌ها

این استان (منطقه جغرافیایی این استان) در دوره هزاره ۴ قبل از میلاد بخشی از تمدن ایلام بود ۲. در دوره بعد از اسلام و همچنین بعد از ورود اریایی‌ها

این استان به جز در سلسله حکومت سامانیان و طاهریان و قراقویونلو و قسمت شمالی ان در حکومت مادها جزیی از خاک تمامی حکومت‌های ایران بوده.

با بنیان‌گذاری و شکل‌گیری حکومت صفوی، ایالت کوه‌گیلویه به‌عنوان یکی از ایالات سیزده‌گانه دولت صفوی، جایگزین ولایت ارجان شد و شهر دهدشت به‌عنوان مرکز سیاسی این ایالت انتخاب شد. در این دوره کوه‌گیلویه از ایالت مهم و از بیگلربیگی‌های چندگانه کشور محسوب می‌شد و حاکم‌نشین‌های متعددی ازجمله نواحی عجم، هویزه، شوشتر، دزفول، بصره، بنادر خلیج‌فارس و غیره در زمره این بیگلربیگی قرار داشت. اگرچه این وضعیت گاه دچار تغییر و تحول و فراز و نشیب می‌شد، امّا تا پایان دولت صفوی تداوم داشته‌است.

به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶ تماس بگیرید.

ارسال بلک لیست

  • ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

بهترین تعرفه در سراسر ایران = کمتر از ۹ تومان

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول کهگیلویه و بویراحمد

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول کهگیلویه و بویراحمد

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل کهگیلویه و بویراحمد

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل کهگیلویه و بویراحمد

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی کهگیلویه و بویراحمد

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در کهگیلویه و بویراحمد

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست کهگیلویه و بویراحمد

ارسال سن و جنسیت در کهگیلویه و بویراحمد

نمایندگی پنل اس ام اس در کهگیلویه و بویراحمد

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در کهگیلویه و بویراحمد

پیامکی صوتی در کهگیلویه و بویراحمد

شرایط خرید پنل اس ام اس آریا پیامک چیست؟

تمامی افراد ایرانی که بالای ۱۸ سال دارند میتوانند پنل اس ام اس را خریداری نمایند

در صورت داشتن سوال ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶-۰۲۱۶۵۴۱۰۴۳۷ تماس بگیرید

حالا چرا آریا پیامک؟

برای آموش خرید سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.