ارسال کلمات کلیدی

در بازاریابی پیامکی کلمه کلیدی یک عدد یا یک کلمه است که به مخاطبان این اجازه را می دهد با ارسال آن در لیست افراد در جهت دریافت پیامک تبلیغاتی از طرف فرستنده پیام قرار گیرند. در این روش شما با ارسال یک کلمه کلیدی که از طریق پیامک مجدد به فرستنده اصلی پیام ارسال می کنید، نشان می دهید که تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی فرستنده در آینده هستید. این روش با رضایت کامل مشتری و مخاطب صورت می گیرد و این اطمینان برای شما وجود دارد که پیامک تبلیغاتی شما در آینده توسط آن ها خوانده می شود و هم چنین با این روش شما لیست جمع آوری شده ای از مشتریان و آمار تقریبا درستی از مصرف کنندگان خود خواهید داشت که می توانید پیشنهادهای ویژه خود را به آن ها در فاصله های زمانی مناسب ارسال کنید.

کلمه کلیدی اثر گذار در پیامک تبلیغاتی چیست ؟

در پیامک تبلیغاتی برای ایجاد ارتباط بین خود و مشتری باید یک کلمه کلیدی ایجاد کنید. این کلمه کلیدی می تواند یک عبارت و یا یک عدد باشد به طور مثال چناچه شما دارای فروشگاه لوازم خانگی می باشید و می خواهید محصولات و ظروف آشپزخانه را تبلیغ کنید برای این کار در اس ام اس تبلیغاتی انبوه ارسالی از مخاطبان خواستار این قضیه می شوید که با ارسال کلمه کلیدی ( ظروف ) و ارسال آن به خط خصوصی شما دارای یک امتیاز خاصی مانند استفاده از یک کوپن خرید و یا تخفیف ویژه از شما می گردند با این عمل شما توانسته اید مخاطب خود را جذب نموده و یک بازاریابی پیامکی انجام دهید. زیرا با این روش، باعث شده اید مشتری خرید انجام دهد و هم در امر ارسال اخبار و پیشنهاداتی که در آینده برای آن ها خواهید داشت اطلاع رسانی کنید و هم چنین یک لیست از خریدارن داشته باشید و می توانید آماری از نیازهای آن جهت خرید در آینده با توجه به نیازهای آن انجام دهید.