پنل اس ام اس رایگان

تفاوت پنل رایگان با سایر پنل ها چیست؟

پنل رایگان هزینه اولیه ندارد و خط اختصاصی و همچنین پیامک هدیه هم در آن وجود ندارد ولی در پنل های غیر رایگان بسته به نوع پنل یک خط هدیه + شارژ هدیه وجود دارد البته در پنل ده تومانی خط اختصاصی وجود ندارد ولی در سایر پنل های پولی خط هدیه اختصاصی وجود دارد.

پس چرا برخی پنل پولی یا غیر رایگان تهیه میکنند؟

علت تفاوت قیمت در نرخ ارسال پیامک هست در پنل های رایگان قیمت ارسال پیامک ۱۱ تومان هست ولی در پنل های غیر رایگان تا ۸ تومن و ۹ تومان هم میباشد ، لذا در بلند مدت برای کاربر به صرفه خواهد بود به غیر از کاربرانی که یا نمیتوانند هزینه اولیه را پرداخت کنند یا ارسال زیادی ندارند لذا آریا اس ام اس با توجه به اینکه برخی با قیمت بسیار بالا پنل ارائه میکردند و با توجه به درخواست مکرر کاربران پنل رایگان با قیمت فوق العاده مناسب در قیمت پیامک ارسال کرد و همانند پنل های پولی پایین ترین قیمت ممکن در سراسر اینترنت را برای کاربران خود فراهم کرده است.

قیمت پیامک در پنل های پولی چقدر هست؟

۱۱ تومان

آموزش خرید پنل اس ام اس رایگان

پنل رایگان و با امکانات کامل در آریا اس ام اس

قوانین آریا اس ام اس

۱- عضویت و استفاده از سامانه ارسال پیامک آریا اس ام اس در ان پنل رایگان بوده و هر ساله بنا به نظر مدیریت همه پنل ها چه کاربر و چه نماینده بصورت رایگان تمدید شده است.
۲- شماره اختصاصی جهت دریافت و ارسال در این سامانه به صورت رایگان به شما تعلق می یابد و در صورت نیاز به شماره دلخواه و اضافه قادر به تهیه و خرید می باشید.
۳- استفاده کننده متعهد می گردد در ارسال پیام ها بر اساس ضوابط و قوانین جمهوری اسلامی ایران از سیستم استفاده نماید .
۴- تمامی مسئولیت و خسارت ناشی از محتوای متن پیام های ارسالی به عهده خریدار می باشد .
۵- در صورتیکه به علت بروز مشکلات یا شرایط بحرانی اعلام شده از سوی شرکت های اپراتور تلفن همراه کشور و یا مراجع ذیصلاح قانونی، فروشنده مجبور به وضع محدودیت‌هایی در زمانبندی انتقال پیامک های مربوط به خریدار شود،‌ خریدار ضمن پذیرش شرایط بروز‌یافته، موظف به رعایت زمان‌بندی مذکور می‌باشد.
۶- خریدار موظف به رعایت قوانین دولت الکترونیک از قبیل قوانین امنیتی اینترنت، قوانین امنیتی سیستم های اطلاعاتی کامپیوتر PRS و قوانین محرمانگی اینترنت می باشد.
۷- خریدار می‌باید پاسخ‌گوی مشتریان خود و پذیرای مسئولیت‌های مشتری‌ مداری باشد.
۸- مسؤلیت آثار سوء ناشی از ارسال پیام‌ های خریدار برای مشتریان و جبران خسارت در مقابل کلیه دستگاه‌های بازرسی و نظارتی، به عهده خریدار می‌باشد.
۹- با توجه به اینکه ارسال پیامک و یا اعتبار استفاده کننده از سامانه در هر لحظه مهیا باشد همزمان با خرید اعتبار توسط استفاده کننده . شارژ مورد نظر به صورت آنلاین از شرکت مرکز گسترش فناوری اطلاعات ((ارائه دهنده سیستمهای پیام دهی کل کشور)) خریداری می شود به همین دلیل مبلغ خریداری شده اعتبار به هیچ عنوان قابل عودت نمی باشد.
۱۰- مسئولیت حفظ اطلاعات بر روی سامانه به عهده استفاده کننده می باشد و استفاده کننده از سامانه متعهد می گردد از اطلاعات خود پشتیبان گیری های لازم را به عمل آورد .
۱۱ – استفاده کننده از سامانه متعهد می گردد نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهد . در غیر اینصورت مسئولیت ناشی از ارسال هر پیامک به عهده خریدار و مشخصات ثبت شده در سامانه می باشد .
۱۲- بدلیل فیلترینگ شدید مخابرات قبل از ارسال پیام انبوه یکبار به صورت تست متن مورد نظر را بر روی گوشی همراه خود ارسال نموده و از رسیدن آن به گوشی اطمینان حاصل فرماید. در غیر اینصورت در صورت فیلتر شدن پیام ها این سامانه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.
۱۳- هزینه پیام های ارسال شده به شماره های تلفن همراهی که سوخته شده ویا به مدت طولانی خاموش می باشند یا خارج از سرویس می باشند توسط مرکز گسترش فناوری اطلاعات با این سامانه محاسبه می گردد و این هزینه قابل برگشت نمی باشد
۱۴- در این سامانه تعرفه پیامک به قیمت روز مخابرات محاسبه می گردد و در صورت کاهش و یا افزایش قیمت پیامکها از سوی مخابرات اعتبار شما به همان میزان تغییر می یابد
۱۵-هزینه ارسال به شماره های بلک لیست و مسدود تبلیغاتی در این سامانه کاملا بازگشت داده می شود

برخی خرید پنل رایگان اینجا کلیک کنید.

مشخصات رو پر کنید و در انتخاب نوع پنل free-full option رو انتخاب کنید و از پنل رایگان لذت ببرید.