پنل اس ام اس مازندران

استان مازَندَران (به مازندرانی: مازِرون یا مازِندِرون) دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات به مرکزیت شهر ساری در شمال ایران و در کرانه‌های جنوبی دریای مازندران می‌باشد. این استان از پرجمعیت‌ترین استان‌های ایران است؛ و هم‌مرز با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان است.

..

آریا پیامک یک سامانه پیام کوتاه جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک اطلاع رسانی و انبوه و تبلیغاتی در اختیار عزیزان قرار میدهد تا بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند

فقط کافیست یکی از اشتراک های  پنل اس ام اس آریا را خریداری نمایید تا بتوانید به تمام شهرهای استان مازندران اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید.

درباره مازندران

بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر استان مازندران و مرکز استان نیز شهر ساری می‌باشد. قله دماوند مرتفع‌ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه در مازندران در شهرستان آمل قرار دارد. این استان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق ایران از لحاظ تراکم جمعیتی است. مازندران استان دارای ۲۲ شهرستان است. شهر آمل و ساری پایتخت پیشین کشور ایران نیز به‌شمار می‌روند.

ورزشکاران استان در المپیک، ۶ مدال طلا برای ایران بدست آوردند.

مازندران از وسعتی معادل ۱٫۴۶ درصد ایران برخوردار است؛ اما قرار گرفتن آن در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان به نام دریای مازندران و همجواری با چهار کشور ساحلی این دریا یعنی ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان از یک سو و واقع شدن در شمال کلان‌شهر تهران (پایتخت ایران) از سوی دیگر، باعث گردیده تا از موقعیت جغرافیایی استراتژیکی برخوردار شود. امتیاز حمل و نقل دریایی با کشورهای همسایه از طریق منطقه ویژه اقتصادی و بندر قدیمی نوشهر، و منطقه ویژه اقتصادی و جدید امیرآباد بهشهر و اسکله و سکوی نفتی نکا در شرق مازندران، اتصال آن به راه‌آهن سراسری ایران، وجود فرودگاه‌های بین‌المللی فرودگاه دشت ناز (ساری)، نوشهر و رامسر، برخورداری از سه جاده شوسه ارتباطی با استان تهران، و اقدام به سرمایه‌گذاری در طرح در دست ساخت بزرگراه تهران ـ شمال (نوشهر) با امکان دسترسی سریع با فاصله کوتاه ۱۲۰ کیلومتر ارتباط تهران ـ مازندران، عبور خطوط بین‌المللی فیبر نوری، شبکه ارتباطی بسیار قوی و گسترده‌ای را در مسیر کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب از هلسینکی (فنلاند)، به بندر لاوان (روسیه) تا ساحل دریای خزر فراهم آورده‌است و همچنین دو جاده بین‌المللی هراز و سوادکوه در این استان باعث ترددهای بالایی شده‌است. مطالعات باستان‌شناسی در غارهای کمربند و هوتو دزیست انسانی در مازندران را به حدود ۹۵۰۰ پیش از میلاد می‌رساند. مازندران کنونی بخشی از سرزمین گسترده‌تری است که در متون تاریخ از آن با نام فراشوراگر و پتیسخوارگر یاد کرده‌اند.

دسترسی به زیر ساخت‌های مناسب ارتباطی، به همراه تسهیلات ویژه زیر بنایی آب، برق، فاضلاب و گاز همراه با شرایط آب و هوایی معتدل، اراضی بسیار حاصلخیز، طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی، دشتی، جنگلی و کوهستانی مساعد برای توسعه صنعت گردشگری و دسترسی به بازارهای هدف داخلی و خارجی، امکان توسعه سریع را در قالب بخشهای محوری گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات را یکجا در خود گرد آورده‌است. همچنین برخورداری از میراث فرهنگی غنی و بیشترین نرخ دانش آموختگان با تحصیلات دانشگاهی مازندران در میان استان‌های کشور، شرایط مناسبی برای گسترش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی استان در سطح منطقه شمال و ایران فراهم آورده‌است. مازندران باسوادترین استان کشور است. هم چنین مازندران هر ساله در سطح بالای امید به زندگی در مردان و زنان در کشور قرار می‌گیرد.مازندران یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور است. مازندران رتبه نخست گردگشر پذیری کشور ایران در اختیار دارد. با کشفیات دانشمندان در غارهای هوتو و کمربند، گواهی بر زندگی انسان‌ها در ۷۵ هزار سال پیش از این بدست آمده‌است، علاوه بر این، باستان‌شناسی در گوهر تپه که ثابت کرد مازندران و گلستان بیش از ۵ هزار سال پیشینه تمدن شهری دارند، مازندران را به یکی از مهترین پایگاه‌های باستان‌شناسی در منطقه خاورمیانه شناسانده‌است و آن در فرهنگ سازی و تمدن شهرنشینی مردم در ایران نقش مهمی را ایفا کرده‌است. استان‌های گلستان، سمنان، تهران که باهم تشکیل مازندران بزرگ را داده بودند و هرکدام در سالهای ۱۳۷۶، ۱۳۵۵، ۱۳۴۹ از مازندران جداشدند.

به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶ تماس بگیرید.

ارسال بلک لیست

  • ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

بهترین تعرفه در سراسر ایران = کمتر از ۹ تومان

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول مازندران

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول مازندران

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل مازندران

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل مازندران

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی مازندران

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در مازندران

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مازندران

ارسال سن و جنسیت در مازندران

نمایندگی پنل اس ام اس در مازندران

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در ساری

پیامکی صوتی در مازندران

شرایط خرید پنل اس ام اس آریا پیامک چیست؟

تمامی افراد ایرانی که بالای ۱۸ سال دارند میتوانند پنل اس ام اس را خریداری نمایند

در صورت داشتن سوال ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶-۰۲۱۶۵۴۱۰۴۳۷ تماس بگیرید

حالا چرا آریا پیامک؟

برای آموش خرید سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.