پنل اس ام اس خوزستان

آبادان یکی از شهرهای بندری جنوب کشور و شهر نفتی ایران زمین در استان خوزستان است و بعد از اهواز مهم‌ترین شهر این استان به شمار می‌آید. این شهر زیبا با برخورداری از مناطق طبیعی و گردشگری فراوان، بازارهای شلوغ و پررفت و آمد و همینطور نخلستان‌های بسیار، هرساله میزبان گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بسیاری است. در این مطلب با ما همراه باشید تا جاذبه‌های دیدنی مهم و جذاب آبادان زیبا را به شما معرفی کنیم.

آریا پیامک یک سامانه پیام کوتاه جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک اطلاع رسانی و انبوه و تبلیغاتی در اختیار عزیزان قرار میدهد تا بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند

فقط کافیست یکی از اشتراک های  پنل اس ام اس آریا را خریداری نمایید تا بتوانید به تمام شهرهای استان خوزستان اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید.

درباره خوزستان

استان خوزستان استانی در جنوب غربی ایران است، که در کرانه خلیج فارس قرار دارد و مرکز تولید نفت و گاز ایران به‌شمار می‌آید. مساحت استان خوزستان ۶۴٫۰۵۷ کیلومتر مربع است و با جمعیتی معادل ۴٬۷۱۰٬۵۰۶ نفر (۱۳۹۵)، به‌عنوان پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. شهر اهواز مرکز استان خوزستان است.

از لحاظ تاریخی، خوزستان قدیمی‌ترین منطقه فلات ایران محسوب می‌شود، که پیشینه سکونت انسان در آن به ۲۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و شکل‌گیری تمدن عیلام در هزارهٔ سوم قبل از میلاد، بازمی‌گردد. خوزستان از شمال به استان لرستان، و شرق به استان چهارمحال و بختیاری، از شمال‌غربی به استان ایلام، از شرق و جنوب‌شرقی به استان کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به استان بوشهر و خلیج فارس و از غرب به کشور عراق محدود می‌شود.

استان خوزستان هم‌اکنون دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری می‌باشد. شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (بزرگترین تولیدکننده نفت ایران)، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت فولاد خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان در استان خوزستان مستقر می‌باشند.

 

به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶ تماس بگیرید.

ارسال بلک لیست

  • ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

بهترین تعرفه در سراسر ایران = کمتر از ۹ تومان

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول خوزستان

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول خوزستان

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل اهواز

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل خوزستان

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی خوزستان

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در خوزستان

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست خوزستان

ارسال سن و جنسیت در خوزستان

نمایندگی پنل اس ام اس در خوزستان

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در خوزستان

پیامکی صوتی در خوزستان

شرایط خرید پنل اس ام اس آریا پیامک چیست؟

تمامی افراد ایرانی که بالای ۱۸ سال دارند میتوانند پنل اس ام اس را خریداری نمایند

در صورت داشتن سوال ۰۹۱۲۵۷۸۱۲۹۶-۰۲۱۶۵۴۱۰۴۳۷ تماس بگیرید

حالا چرا آریا پیامک؟

برای آموش خرید سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.