افزونه ها در وردپرس به معنای برنامه های جانبی کوچکی هستند که با اضافه کردن آنها به هسته اصلی، امکاناتی که به صورت مستقیم قابلیت استفاده نداشتند، در دسترس قرار خواهند گرفت.

بر اساس آمار گرفته شده، سیستم مدیریت محتوای WordPress پس از جوملا، دومین CMS فراگیر و در حال استفاده در دنیا می باشد که با توجه به سادگی و هسته قدرتمند این سیستم، در ایران نیز نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

از جمله افزونه های پرطرفداری که مدیران سایتها تمایل به استفاده از آن در سایت خود دارند، افزونه ارسال پیام کوتاه از وب است که با توجه به نحوه استفاده شما، کاربردهای مختلفی برای شما خواهد داشت که ماژول اس ام اس وردپرس یکی از آنهاست .

با توجه به ایجاد ساختارهای اصلی برای اتصال پنل پیامک آریا اس ام اس پنل به هرگونه سیستم مدیریت محتوا و برای راحتی کاربران محترم، تمامی افزونه های مورد نیاز به ترتیب کاربرد و محبوبیت توسط واحد فنی شرکت آریا اس ام اس پنل نوشته و تولید خواهد شد. یکی از نخستین افزونه هایی که توسط تیم فنی آریا اس ام اس پنل پیاده سازی و اجرا شده است و در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران می باشد، افزونه وردپرس می باشد.

این افزونه با یک ساختار ساده، امکان ارسال پیامک را برای شما فراهم می نماید.

افزونه پیامک وردپرس

توسط این افزونه میتوانید قابلیت ارسال و دریافت پیامک و همینطور خبرنامه پیامکی را به وردپرس خود اضافه کنید همینطور با فرم سازهای Contact form 7, WooCommerce, Easy Digital Downloads نیز هماهنگ می باشد .

افزونه پیامک ووکامرس

توسط افزونه پیامک ووکامرس شما قابلیت این را خواهید داشت تا پس از سفارش محصول به مدیر و خریدار پیامک خودکار و یا دستی ، اطلاعات سفارش جدید یا وضعیت سفارش به اطلاع مدیر و یا خریدار ارسال نمایید .

آسان پیامک

توسط آسان پیامک میتوانید بدون نصب افزونه ، وب سایت یا وبلاگ خود را به خبرنامه پیامکی مجهز کنید. این سرویس یک فرم به صورت iframe در اختیار شما قرار میدهد که شما با قراردادن در وبلاگ/وبسایت خود، میتوانید به ثبت نام مخاطبین اقدام نمایید .

ok-tick  قابلیت ایجاد خبرنامه

ok-tick  قابلیت تعیین فعال یا غیر فعال بودن ثبت نام مشترکین

ok-tick  قابلیت دریافت تایید عضویت مشترکین از طریق پیامک و ارسال کد فعالسازی

ok-tick  امکان گروه بندی مشترکین خبرنامه

ok-tick  قابلیت ارسال نوشته های جدید به مشترکین (با امکان تعریف قالب دلخواه)

ok-tick   قابلیت ایجاد پیشنهاد از طریق پیامک توسط کاربران در تمامی پست های شما

ok-tick  اطلاع رسانی در صورت  انتشار نگارش تازه وردپرس

ok-tick  اطلاع رسانی در صورت نام‌نویسی کاربر جدید (با امکان تعریف قالب دلخواه)

ok-tick  اطلاع رسانی در صورت ارسال دیدگاه تازه (با امکان تعریف قالب دلخواه)

ok-tick  اطلاعات رسانی در صورت ورد کاربر (با امکان تعریف قالب دلخواه)

ok-tick  اضافه کردن جعبه اطلاعات پیامک در فرم تماس

ok-tick  ارسال پیامک تکی

ok-tick  ارسال پیامک گروهی

 

لینک های ویژه

خرید پنل اس ام اس , سامانه پیامکی , نمایندگی پنل اس ام اس , هاست ارزان , نمایندگی سامانه پیامکی , نمایندگی سامانه پیام کوتاه , ماژول اس ام اس وردپرس , ماژول اس ام اس جوملا , ماژول اس ام اس whmcs , ماژول اس ام اس mpc , ماژول اس ام اس ویرچو مارکت , ماژول اس ام اس  ویرچوال فریر , ماژول اس ام اس توماتو کارت