خطوط شناسنامه دار با سر شماره 500021

خطوط شناسنامه دار با سر شماره ۵۰۰۰۲۱

خریداران خطوط اختصاصی پیامکی می‌توانند به دلخواه شماره‌ای را با سر شماره‌ی ۵۰۰۰۲۱ و تا ۱۴ رقم انتخاب نمایند. ویژگی اصلی شماره‌های ارائه شده در سر‌ شماره‌ ی ۵۰۰۰۲۱ سر قفلی یا شناسنامه‌ ی این شماره‌ها است، که به صورت رسمی به نام خریدار ثبت می‌گردد. خریدار می‌تواند به کمک این شماره‌ی اختصاصی، از سایر سرویس‌ های ارائه شده بر روی خطوط پیامکی ، با اعتبار و رسمیت بالاتری ، استفاده نماید.

از آنجا که یکی از مشکلات فراگیر در زمینه خطوط پیامکی، نداشتن سند شناسایی و مالکیت نسبی بوده است. این شماره‌ها و خطوط پیامکی ، مانند آدرس اینترنتی و آدرس محل کار دارای اعتبار و سرقفلی هستند، در طرح جدید همراه اول بر روی خطوط ۵۰۰۰۲۱ شرایطی فراهم شده تا دارنده هر شماره پیامکی بتواند یک سند الکترونیک قابل استناد و ارائه داشته و در دوره‌ی زمانی تا تمدید خط بتواند از آن استفاده نماید، بدیهی است با تمدید خط، این سند مالکیت همچنان به نام خریدار باقی خواهد ماند. علاوه‌ بر این شماره‌های اختصاصی قابلیت واگذاری به غیر را دارا می‌باشند.

خریداران این خطوط تحت پشتیبانی حقوقی همراه‌اول قرار داشته و جزء مالکان معتبر و دارای شناسه‌ی هویت در سیستم همراه اول محسوب می‌شوند.

ویژگی‌های اصلی خطوط شناسنامه‌دار با سر شماره‌ی ۵۰۰۰۲۱ به طور کلی عبارتند از:

قابلیت ارسال پیامک بر اساس تفکیک جنسیت و رده سنی

مدیران سایت های ارسال پیامک می توانند به وسیله وب سرویس های ارائه شده توسط میزبان پایتخت ایرانیان زمینه ارسال هدفمند به تمامی موبایل های کشور بر اساس تفکیک جنسیت، رده سنی، دائمی یا اعتباری و پیش شماره را برای کاربران خود فراهم آورند.

قابلیت فروش و واگذاری مجدد

اتصال به پنل قدرتمند ارسال پیامک

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد خطوط پیامکی ، استفاده از پنل قدرتمند و هوشمند میزبان پایتخت ایرانیان است، این پنل ابزاری قدرتمند برای مدیریت پیام‌های ارسالی و دریافتی و در کنار آن استفاده از سرویس‌ها

و ابزار‌های کاربردی چون زمانبندی، ارسال ایمیل ، پاسخگویی خودکار ، ارسال هدفمند و بسیاری امکانات دیگر است. برای آشنایی بیشتر می‌توانید در به سایت فروش خطوط اختصاصی پیامک ، مراجعه نمایید.