تکنیک‌ های جذب توریست

تکنیک‌ های جذب توریست

۱- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.

۲- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی‌ به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

۳- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی‌ ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.

۱۰ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.

۴- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.

۵- در طول برنامه‌ های تور و متناسب با محل‌های مختلف برنامه‌ ها را به اطلاع مسافر برسانید.

بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت ۹ صبح محل اجتماع لابی هتل

۶- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی‌ از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.

مشتری گرامی‌ از همراهی شما سپاسگزاریم.

اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را پاسخ دهید

۷- در بازه‌های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.

تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی

۸- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن‌ها حس مشترکی دارید.

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک