نشریات باید سامانه پیامک داشته باشند

نشریات باید سامانه پیامک داشته باشند

دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی

دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ

اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک

ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.

اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان

برگزاری مسابقه پیامکی

برگزاری نظرسنجی پیامکی

ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها

جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد

اعلام خبرهای خاص مدیریت به پرسنل بصورت گروهی و یا تک تک  – جلسات ، آخرین تصمیمات

اعلام ابلاغیه ها ، اطلاعیه ها ، بخشنامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آنی

جلوگیری از برگشت چک و درج تاریخهای سررسید اسناد پرداختنی

دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاهها و همایش های شما

استفاده در سیستم اطلاع رسانی به نمایندگان ، شعب ، مشتریان ، همکاران

ارتباط پویا و دوطرفه

اعلام تغییرات فوری و ضروری پیراموت تغییر قیمت ها ، ساعات کاری ، تعطیلی ، اعلام برنامه های فوق العاده،هزینه هاو برنامه های جانبی و تشکیل جلسات نمایندگان ، شرکاء وغیره

فرضاً نشریه ای با درج شماره اختصاصی شرکت بر روی نشریه خود می توانند اقدام به برگزاری مسابقه و یا نظرسنجی کند و همچنین شرکت های بزرگ می توانند حقوق کارکنان خود را برروی سیستم گذاشته و افراد با ارسال کد پرسنلی خود از وضعیت حقوق خود مطلع گردند.