نشریات باید سامانه پیامک داشته باشند
دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی
دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.
اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان
ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها
جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
اعلام خبرهای خاص مدیریت به پرسنل بصورت گروهی و یا تک تک – جلسات ، آخرین تصمیمات
اعلام ابلاغیه ها ، اطلاعیه ها ، بخشنامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آنی
جلوگیری از برگشت چک و درج تاریخهای سررسید اسناد پرداختنی
دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاهها و همایش های شما
استفاده در سیستم اطلاع رسانی به نمایندگان ، شعب ، مشتریان ، همکاران
ارتباط پویا و دوطرفه
اعلام تغییرات فوری و ضروری پیراموت تغییر قیمت ها ، ساعات کاری ، تعطیلی ، اعلام برنامه های فوق العاده،هزینه هاو برنامه های جانبی و تشکیل جلسات نمایندگان ، شرکاء وغیره
فرضاً نشریه ای با درج شماره اختصاصی شرکت بر روی نشریه خود می توانند اقدام به برگزاری مسابقه و یا نظرسنجی کند و همچنین شرکت های بزرگ می توانند حقوق کارکنان خود را برروی سیستم گذاشته و افراد با ارسال کد پرسنلی خود از وضعیت حقوق خود مطلع گردند.