نوبت دهی با سامانه پیامکی

نوبت دهی با سامانه پیامکی

نوبت دهی با سامانه پیامکی

نوبت دهی با سامانه پیامکی

از طریق این بخش شما قابلیت فعالسازی نوبت دهی هوشمند را خواهید داشت. کاربرد این بخش بیشتر برای نوبت دهی پزشکان ، آرایشگاه ها و … خواهد بود، پس از ایجاد یک نوبت دهی جدید و تنظیم آن بر روی آیتم روزها کلیک کرده و روزها و ساعات مورد نظر را تنظیم نمائید، سپس مخاطب با ارسال کلیدواژه های نوبت می تواند نوبت های خالی را رزرو نمائید، برای مشاهده نوبت های رزرو شده روی آیتم نوبت ها کلیک نمائید.

ابتدا بر روی درج جدید کلیک نمائید:

عنوان: در این بخش می توانید عنوان انتخاب نمائید.

گیرنده: شماره اختصاصی پنل شما می باشد که قابلیت دریافت پیامک را دارد.

فرستنده: شماره اختصاصی پنل شما می باشد که با آن متن پیامک را برای مخاطب ارسال می نمائید.

کلیدواژه دریافت نوبت: وفتی کاربر این کلیدواژه را ارسال نماید، نوبت برایش ارسال می شود.

وقت ها به صورت تصادفی انتخاب شود: در صورتی که تصادفی بودن علامتدار باشد اولین نوبت در یک روز به صورت تصادفی انتخاب خواهد شد.

نیاز به تائید نوبت باشد: در صورتی که مایل هستید نوبت انتخابی مخاطب را تائید نمایید، کلیدواژه تائید نوبت را در این بخش تعیین می نمایید.

متن اعلام نوبت: متنی می باشد که در هنگام تائید نوبت به مخاطب ارسال می شود.

متن نوبت تکراری: در صورت تکراری بودن نوبت، این متن به مخاطب ارسال می شود

متن عدم وجود وقت آزاد: در صورت آزاد نبودن نوبت، این متن به مخاطب ارسال می شود.

محدود کردن به اعضای دفترچه تلفن: در صورتی که بخواهید فقط اعضای دفترچه تلفن فادر به دریافت نوبت باشند می توانید نوبت دهی را به دفترچه تلفن محدود نمائید.

اعمال بازه زمانی: زمان فعال بودن ماژول نوبت دهی را می توانید مشخص نمائید.

روزها: برای هر روز زمان های ارائه ی خدمات را تعیین نمائید، زمان مورد نیاز برای ویزیت هر فرد را نیز تعیین نمائید.

دقت کنید که در صورتی که در یک روز می خواهید چند بازه زمانی تعریف کنید بازه ها نباید همپوشانی داشته باشند.

نوبت ها:در این بخش افرادی که نوبت دریافت نمودند را می توانید ملاحظه نمائید، و همچنین به صورت دستی می توانید خودتان نوبت برای افراد ایجاد نمائید و با فعال نمودن گزینه پیامک اطلاع رسانی یک نوبت به شماره موبایل درج شده ارسال می شود.