ارتباط با کارمندان از طریق پیام کوتاه

امروزه بیشتر افراد از اس ام اس به عنوان راهی آسان و کارآمد برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده میکنند اما این روش نیز می تواند به عنوان یکی از قوی ترین روش ها در ارتباطات پرسنلی نیز محسوب شود.

در زیر به چند نمونه از موارد استفاده ی اس ام اس انبوه در ارتباطات پرسنلی اشاره خواهیم کرد.

دسترس بودن sms در هر زمان و هر مکان: این مورد برای افرادی مناسب است که یا در جلسه هستند و یا به دلایلی در محل شرکت حضور ندارند. با ارسال اس ام اس انبوه می توان مطمئن بود که اخبار مهم به دست پرسنل حتی در روزهای تعطیل هم خواهد رسید.

کم هزینه بودن ارسال اس ام اس انبوه نسبت به باقی روش ها: این روش کم هزینه تر و موثر تر بوده زیرا در نظر بگیرید در مقایسه با روش چاپ روزنامه ی داخل سازمانی چه میزان می توان در زمان و هزینه صرفه جویی کرد. حتی میتوان هر گونه اخبار و یا اطلاعاتی را که بر روی وب وجود دارد با آدرس مشخصی برای تمامی کارکنان اس ام اس کرد و آنها خود آن خبر را دنبال خواهند کرد.

سرعت بالای ارسال SMS انبوه : اگر با روش SMS انبوه با کارکنان خود در ارتباط باشید در هر لحظه می توانید با کارکنان خود به سرعت ارتباط برقرار کنید. به طور میانگین هر اس ام اس در عرض ۳ دقیقه باز می شود و خوانده می شود.

اطلاع رسانی های مناسبتی : توسط اس ام اس می توان مناسبت ها و یا روزهای مهم و یا جلسات مهم کاری یا به طور مثال زمان آموزش کارکنان را اطلاع داد و یا زمان بندی کرد.

بالا بردن راندمان کاری: گاهی برخی از افراد که در راس امور قرار دارند به دلیل حجم کاری بالا نمی توانند در هر زمان پاسخگوی تماس تلفنی باشند این افراد با دریافت اس ام اس می توانند در جریان مشکلات یا اخبار قرار گیرند.