درآمد نمایندگی سامانه پیامکی

درآمد نمایندگی سامانه پیامکی

یکی از دغدغه همه افراد جامعه کسب درآمد به روش های مختلف برای امرار معاش و زندگی بهتر می باشد.اینترنت بستری مناسب برای کسب درآمد دائم و کم هزینه بوده که مورد استقبال تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است. سامانه پیامک یک روش ارزان و آسان برای رسیدن به این هدف می باشد.
چگونه با سامانه پیامک کسب درآمد کنیم ؟

سامانه پیامک رایگان اس ام اس با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد در راستای ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای همه اقشار جامعه اقدام به ارائه سیستم نمایندگی پیامکی نموده که به راحتی همه افراد و با کمترین امکانات و هزینه می توانند در این طرح ثبت نام کرده و نمایندگی سامانه پیامک خود را فعال کنند.

در این روش نماینده های محترم به ۳ روش می توانند اقدام به جذب زیر شاخه کنند.

۱- قرار دادن لینک نمایندگی در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ، وب سایت و … و همچنین ارسال لینک به دوستان و افراد مورد نظر از طریق ایمیل و تلگرام

۲- ثبت نام در قسمت نمایندگی سامانه پیامک و دادن نام کاربری و رمز به افراد

۳- فروش پنل اس ام اس به افراد و کسب درآمد از این طریق (کل درآمد فروش پنل اس ام اس متعلق به نماینده می باشد)

نکته : در هر سه حالت بالا کاربر ثبت نام شده زیر مجموعه نماینده خواهد بود.
درآمد نماینده از سامانه پیامک چه طریقی خواهد بود ؟

در این روش درآمد شما بر اساس تعداد پیامک های ارسالی کاربر زیر مجموعه خواهد بود. به این ترتیب که نماینده درصدی از سود پیامک های ارسالی کاربر زیر مجموعه خود را دریافت خواهد کرد. که بسته به نوع نمایندگی متفاوت می باشد.

مزایای سامانۀ نمایندگی

در ابتدا بگذارید نگاهی داشته باشیم به نکات مثبتی که باعث می‌شود تجارت پیامکی تبدیل به یک انتخاب خوب شغلی شود و درآمد بالایی از طریق آن داشته باشید.

شما رئیس خود هستید. درست مثل اکثر تجارت‌های دیگری که در فضای مجازی اداره می‌شوند، تجارت پیامک نیز به شما اجازه می‌دهد رئیس خودتان باشید. شما صاحب این تجارت هستید و تمامی تصمیم‌های مرتبط با آن را می‌گیرید. قیمت‌ها را آنگونه که می‌خواهید تنظیم خواهید کرد، وب‌سایت سامانه را مطابق با سلیقۀ شخصی خود طراحی می‌کنید و تبلیغات را هر طور دوست داشته باشید انجام می‌دهید. حتی می‌توانید هر زمان که بخواهید تجارت خود را متوقف کنید. همۀ تصمیم‌ها دست شما می‌باشد. حتی شرکت ارائه‌دهندۀ نمایندگی نیز هیچ کنترلی بروی شما نخواهد داشت.

راه‌اندازی یک سامانۀ ارسال پیامک ساده و کم‌هزینه است. برای ایجاد یک وب‌سایت نمایندگی لازم نیست یک برنامه‌نویس گران‌قیمت را استخدام کنید. اکثر شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی یک قالب پیش‌فرض را در اختیار شما قرار می‌دهند که به راحتی می‌توانید تغییرات لازم را بروی آن لحاظ کنید و شما هیچ هزینه‌ای بابت ایجاد سایت متحمل نخواهید شد. از طرف دیگر، در شروع کار لازم نیست اعتبار پیامکی زیادی را از شرکت مادر خریداری نمائید و حتی تعدادی پیامک هدیه نیز از سوی ما دریافت خواهید کرد. بنابراین، با توجه به این موارد، می‌توانید مطمئن باشید که حساب بانکی شما برای شروع این تجارت خالی نخواهد شد.

اعتبار پیامکی شما منقضی نخواهد شد. حتی اگر که سامانۀ شما به دلیل فروش پائین یا مشکلات اجتناب‌ناپذیر دیگر به سمت رکود رفت، لازم نیست نگران اعتبار پیامکی خریداری شدۀ خود باشید. این اعتبار پیامکی در حساب شما دست نخورده باقی خواهد ماند – حتی اگر که حساب شما برای مدتی طولانی رها شود.

تجارت پیامکی، کار کم استرسی است. اکثر کارهای شما به صورت اتوماتیک و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. قالب وب‌سایت از قبل برای شما طراحی شده است (و تنها باید تغییرات کوچکی بروی آن اعمال کنید). ارسال اعتبار به مشتریان تنها چند دقیقه زمان می‌برد و مدیریت حساب‌های کاربری کار بسیار آسانی است – حتی اگر که هیچ تخصصی در زمینۀ توسعه و مدیریت وب‌سایت نداشته باشید.

پتانسیل درآمد بالایی در این تجارت وجود دارد. هیچ سقفی برای میزان درآمد کسب شده از طریق این تجارت وجود ندارد. کافی است پشتکار لازم را داشته باشید و کارها را به درستی انجام دهید. دو عامل باعث می‌شوند این تجارت، پتانسیل چنین بالایی داشته باشد. اول اینکه میلیون‌ها پیامک به صورت روزانه در سراسر ایران ارسال می‌شود. دوم اینکه، تجارت‌ها استفاده از پیامک انبوه را برای تبلیغات خود ترجیح می‌دهند. زیرا پیامک یک روش مناسب برای تبلیغ یک محصول یا خدمت است و البته، ارسال پیامک به این طریق بسیار راحت‌تر و ارزان‌تر از ارسال به وسیلۀ اپراتورهای تلفن همراه است.
معایب سامانۀ نمایندگی

حال که با مزایای سامانۀ نمایندگی آشنا شدیم، وقت آن است که از معایب این تجارت نیز اطلاع پیدا کرده و به این ترتیب درکی کامل‌تر از این تجارت داشته باشیم.

به دلیل پتانسیل درآمد بالا، رقابت شدیدی در این تجارت وجود دارد. در حال حاضر، افراد بسیاری مشغول فعالیت در این عرصه هستند. به همین دلیل، وارد شدن به این بازار برای یک تازه‌کار می‌تواند مشکل باشد. اما با یک ارادۀ محکم، پشتکار زیاد، استراتژی‌های اثبات شدۀ بازاریابی، مشاوره گرفتن از کارشناسان بازاریابی، قیمت‌های پائین‌تر از سایر رقبا، کمی خوش‌شانسی و البته، مطالعه این مجموعه مطالب می‌توانید در این تجارت پیشرفت سریعی داشته باشید.

در شروع کار، سود شما از ارسال پیامک چندان بالا نخواهد بود. از آنجا که تنها سود ناچیزی بروی هر پیامک دریافت خواهید کرد، در ابتدا شاهد سود چندانی از طریق ارسال پیامک نخواهید بود. با اینحال اگر که تعداد مشتریان شما افزایش پیدا کنند و خریدهای بیشری از شما صورت گیرد، همین سودهای کوچک می‌تواند یک درآمد ماهیانۀ بزرگ را حاصل کند. بنابراین، با راه‌اندازی سامانه، درآمد اصلی شما از طریق فروش پنل پیامک حاصل خواهد شد و مدتی طول می‌کشد که ارسال پیامک‌ها نیز برای شما سود قابل توجهی داشته باشد.