ارسال اس ام اس رایگان

ارسال اس ام اس رایگان

به جملات ارسال اس ام اس رایگان ، ارسال SMS رایگان ، ارسال پیامک رایگان ، ارسال پیام کوتاه رایگان ، ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت ، سایت ارسال پیامک رایگان توجه کنید.!

شاید شما هم با نمونه های جملات تبلیغی آمده آشنا باشید. و یا شاید شما هم در جستجوی در گوگل از جملات آمده استفاده کرده باشید.

ارسال اس ام اس رایگاناما به راستی ارسال SMS رایگان و یا همان ارسال پیامک رایگان امکان پذیر است ؟!

مجریان ارائه دهنده خدمات سامانه پیامک رایگان از این کار چه سودی می برند ؟

علت وچود سایت های ارسال پیامک رایگان چیست ؟

سوالات فوق سوالاتی است که برای افراد زیرک و کنجکاو که همیشه به دنبال انتخاب های هوشمندانه هستند به وجود می آید. اما پاسخ …

در بررسی های صورت گرفته و با تماس های متعدد با سایت های ارسال پیامک رایگان (اعم از ایرانی و یا خارجی) نتایج ذیل جهت گزارش به شما مخاطب عزیز بدست آمد :

می توان گفت ارسال پیام کوتاه رایگان توسط اکثر این سایت ها امکان پذیر و این موضوع حقیقی است . اما اینکه ارسال پیامک توسط شما چه سودی برای این سایت ها دارد اینچنین است که :

۱- این سایت ها و یا شرکت های ارائه ارسال پیام کوتاه رایگان ، در متن پیامک شما تصرف کرده و پیامک های تبلیغاتی شرکت ها را در ادامه پیامک ارسالی شما درج می کنند.

۲- با توجه به اینکه قبل از ارسال پیامک رایگان شما می بایست در این سایتها عضو شوید از این جهت اطلاعاتی از قبیل سن ، ایمیل ، شماره کد ملی ، شغل و … از شما درخواست می کنند و پس از تایید این اطلاعات اجازه ارسال پیامک رایگان را به شما می دهند. با این ترفتد بانک اطلاعات مناسبی را برای مقاصد آینده خود بدست می آورند.

برخی از اهدافی که از جمع آوری شمار های ارسالی شما استفاده می شود :

برای مقاصد تبلیغاتی

جهت فریب و کلاه برداری در درازمدت

فروش شماره های شما تحت عنوان “بانک شماره موبایل مشاغل”

حرف آخر : “هیچ ارزانی بی علت و هیج رایگانی برای افراد باهوش نیست.”

مگر اینکه بتوانید در سایتی باگی پیدا کرده و از آن طریق نفود کرده و پیامک ارسال کنید.